mirzaeestone@gmail.com
تماس با صنایع سنگ میرزایی
03191010622
09130000622

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان توسط فروشگاه اینترنتی صنایع سنگ میرزایی واقع در محمود آباد اصفهان، مدت هاست که انجام می‌شود و مشتریان راضی بسیار زیادی داشته است.

اولین چیزی که توجه ما را در هر ساختمانی به خود جلب میکند، نمای بیرونی آن ساختمان است که کاملاً به سنگ کار شده در آن نما بستگی دارد. از این رو ما بر این شدیم تا فروش اینترنتی سنگ نما را در وب سایت صنایع سنگ میرزایی راه اندازی کنیم. 

ایران با داشتن منابع و معادن سنگ طبیعی بسیار گسترده، توانسته است به بهشت سنگ های ساختمانی شهرت یابد. در واقع در کشور عزیزمان ایران معادن سنگ ساختمانی، یک چهارم از معادن شناخته شده را در برگرفته اند و تنوع بالای سنگ در این معادن سبب شده است تا کشور ایران به جایگاه اول از لحاظ تنوع رنگ و طرح سنگ در جهان دست یابد.

معادن متعدد ایران در استان های مختلفی مانند تهران، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی، یزد، همدان و … واقع گردیده اند که در این بین معادن سنگ اصفهان از تنوع و تعدد بیشتری برخوردار هستند و موجب شده است تا سنگ این استان، جایگاه ویژه ای در بین دیگر استان ها پیدا کند. 

ما به شما توصیه می‌کنیم تا در این خصوص مقاله ” خرید سنگ از اصفهان ” را مورد مطالعه قرار دهید.

از این رو ما به فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان پرداخته ایم تا با یک برنامه ریزی صحیح، کاری کنیم که برای خرید سنگ نیاز نباشد تا به استان اصفهان سفر کنید.

چه سنگ هایی برای نما مناسب است ؟

سنگ های ساختمانی با توجه به ویژگی هایی که دارند، می‌توانند کاربردهای مختلفی در یک ساختمان داشته باشند.

مثلاً سنگ هایی که برای نمای ساختمان ها استفاده می‌شوند؛ علاوه بر داشتن زیبایی باید بافت متراکم داشته باشند و در برابر شرایط جوی و آب و هوایی و همچنین نفوذ رطوبت مقاوم باشند. بنابراین ما هنگام فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان به این مورد توجه بسیار زیادی کردیم و سنگ های خاصی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این سنگ ها عبارت اند از : 

سنگ نمای مرمریت

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

سنگ مرمریت، حاصل دگرگونی های مختلفی است که بر روی سنگ آهک انجام می‌گیرد و جلوه‌ی بی‌نظیری به ساختمان می‌بخشد. با این وجود نباید از معایب سنگ مرمریت برای نما هم چشم پوشی کرد. فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان شامل سنگ های مرمریت هم می‌شود به شرطی که بتوانیم نکات مورد نیاز را رعایت کنیم.

سنگ های مرمریت بخاطر زیبایی و مقاومت قابل قبولی که دارند مورد توجه مهندسین قرار دارند و در برابر آتش زود تخریب نمی شوند.

با استفاده از سنگ های مرمریت می‌توانید فضای داخلی منزل خود را بسیار خاص کنید و تقریباً در تمامی قسمت های خانه از آن استفاده کنید.

اما ما در صنایع سنگ میرزایی به دلیل وزن نسبی که این نوع سنگ دارد، توصیه می کنیم بهتر است برای نمای بیرون ساختمان استفاده نشود. ولی این سنگ همچنان برای نماهای داخلی فوق العاده است.

مرمریت پرنس سوپر

680,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا بلند، کیفیت عالی، سورت سوپر، تم رنگی سفید

مرمریت گلدن سمفونی

420,000 تومان
عرض ۴۰،قد پا معمولی،کیفیت خوب،ضخامت ۱/۶،تم رنگی : مشکی

سنگ نمای گرانیت

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

سنگ گرانیت با سرد شدن مواد مذاب زیر زمین متولد می شود و عضوی برجسته از خانواده سنگ های آذرین به حساب می آید.

نام دیگر این سنگ خارا است اما در صنعت سنگ و  ساختمان، بیشتر با عنوان گرانیت شناخته می شود.

سنگ گرانیت یکی از پر استفاده‌ترین و کاربردی ترین سنگ های موجود است که به دلیل ویژگی های مثبت فراوانی که دارد، در هر زمینه ای بهره گیری از آن خالی از لطف نیست.

درجه سختی 5 تا 7 سنگ گرانیت، نشان دهنده قدرت و استحکام مثال زدنی این سنگ نما است.

البته همانطور که گفتیم، گرانیت تنها سنگ نما نیست و استفاده از آن در بسیاری از فضا ها امری عادی می باشد.

سنگ نمای تراورتن

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

ما در فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان تمرکز بسیار زیادی را روی انواع سنگ های تراورتن داشته‌ایم. از نظر صنایع سنگ میرزایی بهترین و کاربردی ترین سنگ برای نمای خارجی یک ساختمان، انواع سنگ های تراورتن است.

سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی و رسوبی است که از رسوبات معدنی چشمه‌های طبیعی به وجود می آید.
این سنگ رسوبی در اثر رسوب سریع کربنات کلسیم به نام کلسیت ایجاد می‌شود.
تراورتن مانند سنگ گرانیت و سنگ مرمریت نوعی سنگ طبیعی است.
سنگ تراورتن به عنوان یک سنگ تزیینی معمولا برای کفپوش قسمت‌های مختلف ساختمان هم می‌تواند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جنس سنگ تراورتن چیزی مابین سنگ مرمر و سنگ آهک است.
بافت زبر رویه، تنوع رنگ و معادن در دسترس سنگ تراورتن باعث شده تا این سنگ انتخابی مناسب برای سنگ نمای ساختمان و سنگ فرش فضاهای بیرونی باشد.

در سنگ های تراورتن خلل و فرج وجود دارد که باعث می‌شود وزن سنگ کاهش پیدا کند و چسبندگی سنگ با ملات بیشتر شود که باعث استحکام بیشتر ساختمان می‌شود.
قیمت سنگ تراورتن نیز با توجه به کیفیت آن متفاوت خواهد بود و این مورد باعث می‌شود که ما با هر بودجه ای که داریم بتوانیم یکی از انواع مختلف این سنگ را بر اساس بودجه خود انتخاب کنیم.
سنگ های تراورتن دره بخاری، تراورتن حاجی آباد، تراورتن رامشه و تراورتن تکاب برخی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین انواع سنگ تراورتن به شمار می‌آیند. سنگ های تراورتن ابرکوه، تراورتن دهشیر و تراورتن ایساتیس هم با قیمت بسیار مناسب و استحکام و زیبایی بالا جزو سنگ های پر فروش محسوب می‌شوند.

تراورتن رامشه

620,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا بلند، کیفیت خوب، تم رنگی کرم روشن اعتبار آگهی:1402/01/19 تا 1403/01/29

تراورتن رامشه

520,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا بلند، کیفیت خوب ،تم رنگی کرم عسلی اعتبار آگهی:1403/01/18 تا 1403/01/28

تراورتن دره بخاری

835,000 تومان
۴۰ طولی، قد پا بلند ،کیفیت عالی، تم رنگی کرم روشن اعتبار آگهی:1403/01/16 تا 1403/01/26

تراورتن تکاب سوپر

620,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا بلند ،کیفیت عالی ،تم رنگی کرم عسلی روشن اعتبار آگهی: 1402/12/27 تا 1403/01/17

تراورتن کمشچه

390,000 تومان
۴۰ طولی قد پا بلند کیفیت خوب و  تم رنگی کرم روشن هاله دار اعتبار آگهی:1402/12/26 تا 1403/01/16

تراورتن ابیانه

1,100,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا بلند،  کیفیت عالی، تم رنگی کرم روشن اعتبار آگهی: 1401/12/23

تراورتن عباس آباد

550,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا معمولی،  کیفیت عالی، تم رنگی سفید هاله صورتی اعتبار آگهی : ۰۲/۱۲/۲۲ تا ۰۳/۰۱/۰۲

تراورتن ابیانه اسماعیلی سوپر

2,000,000 تومان
40 طولی ،قد پا بلند ، کیفیت عالی، تم رنگی سفید اعتبار آگهی : 02/12/19 تا 02/12/29  

تراورتن ارس

570,000 تومان
۴۰ طولی ،قد پا بلند،  کیفیت عالی، تم رنگی کرم اعتبار آگهی: 1402/12/15

تراورتن تکاب

440,000 تومان
۴۰طولی ،قد پا بلند ،کیفیت عالی، تم رنگی کرم عسلی روشن اعتبار آگهی : ۰۲/۱۲/۱۳ تا ۰۲/۱۲/۲۳

تراورتن ایساتیس

360,000 تومان
۴۰طولی ،قد پا بلند ، کیفیت خوب، تم رنگی کرم اعتبار آگهی : ۰۲/۱۲/۱۰ تا ۰۲/۱۲/۲۰

آیا فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان درست است ؟

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان بسیار اصولی و صحیح است چرا که به دلیل ویژگی ها و شرایطی که استان اصفهان دارد، توانسته است بهترین و متنوع ترین سنگ ها را در خود داشته باشد.

فروش اینترنتی سنگ باعث می‌شود که تمامی این تنوع سنگ را از هر نقطه ای در ایران بتوانیم مشاهده و مقایسه کنیم و برای بررسی و تحقیقات مجبور نباشیم که حتماً به استان اصفهان سفر کنیم. هر چند که ما در صنایع سنگ میرزایی از دیدار شما بسیار خوشحال می‌شویم.

بنابراین اگر هم از اون دسته باشیم که باید هنگام خرید سنگ، سنگ را از نزدیک ببینیم، می‌توانیم حداقل در مرحله تحقیق و بررسی این کار را با راحتترین حالت ممکن انجام دهیم و پس از انتخاب سنگ مورد نظر و  همچنین دریافت مشاوره های لازم به اصفهان سفر کنیم تا سنگ مورد نظر خود را از نزدیک ببینیم و سپس خریداری کنیم. اگر در این خصوص به راهنمایی‌های بیشتری نیاز دارید، از صفحه مشاوره خرید سنگ ساختمانی، اقدام کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ما در صنایع سنگ میرزایی تمام توان خود را بکار گرفتیم تا فرایند فوق به راحت‌ترین حالت ممکن و به بهترین شکل برای شما مشتریان عزیز انجام شود.

معادن سنگ موجود در استان اصفهان

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

ما در استان اصفهان 7 شهرک صنعتی در زمینه سنگ های ساختمانی داریم که مهمترین آن شهرک صنعتی محمود آباد است که صنایع سنگ میرزایی هم در این شهرک واقع شده است. این شهرک ها عبارت اند از:

  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر
  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی سگزی
  • شهرک صنعتی میمه
  • شهرک صنعتی دوشاخ

اطلاعات تکمیلی

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان مدت هاست که توسط صنایع سنگ میرزایی در اصفهان انجام می‌شود، با استقبال بی‌نظیری روبرو است.
در گذشته درباره خرید سنگ نمای رومی از اصفهان با شما صحبت هایی داشتیم ولی امروز مفتخریم اعلام کنیم که ما فروش اینترنتی انواع سنگ ها برای سبک های نمایی مختلف را در صنایع سنگ میرزایی در کنار فروش حضوری خود راه اندازی کرده ایم که در پی آن مشتریان راضی بسیاری داشته ایم.

در گذشته ما در یک وبلاگ درباره معایب و مزایا خرید اینترنتی سنگ اطلاعات دقیقی را خدمت شما ارائه دادیم 

پس با ما همراه باشید تا در باره فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان و صنایع سنگ میرزایی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

با خرید آنلاین سنگ مشتریان ما می توانند در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری بنشینند و به راحتی برای خرید سنگ مورد نظرشان اقدام کنند.همچنین به همان آسانی که سنگ های مورد نظر خود را از طریق اینترنت سفارش می‌دهند، می توانند درخواست خرید محصولات خود را لغو کنند.
البته ما و هر فروشگاه اینترنتی ضوابط خاص خود را برای لغو خرید محصولاتمان داریم.

1 - حق انتخاب بین محصولات متنوع‌تر​

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

هنگامی که قصد داریم برای ساختمان خود سنگ نما انتخاب کنیم، لازم است تا تنوع بالا در طرح ها و رنگ های مختف سنگ را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را مطابق با سلیقه خود داشته باشیم.
مشتریان ما هنگام خرید های اینترنتی خود، محدود به انتخاب فروشگاه های محلی نیستند و می‌توانند سنگ مورد نظر خود را از تمامی نقاط ایران بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی تهیه نمایند.

در حال حاضر با توجه به افزایش روند خرید های اینترنتی، بسیاری از افراد نگرانی زیادی برای انتخاب فروشگاه اینترنتی مطمئن دارند. باید خدمتتان عرض کنم که این افراد با مقایسه ای که در کوتاه ترین زمان می توانند انجام دهند و همچنین بررسی مشتریان راضی ما به راحتی می‌توانند گزینه‌ی مناسب را انتخاب نمایند و از طرفی نیز فروشگاه‌های اینترنتی به منظور جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری یه یک مشتری همیشگی، استانداردهای لازم را رعایت می کنند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و مفتخریم اعلام کنیم که در زمینه فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان همیشه به فکر ارتقا خود و افزایش استانداردهای موجود بوده‌ایم و این مورد را تا جایی ادامه داده ایم که هم‌اکنون خود را در این زمینه نسبت به سایر رقبا پیشتاز می‌دانیم.

2 - افزایش قدرت خرید

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

مسئله ای که در فیدبک گرفتن های ما و بررسی های رضایت مشتریانمان در فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان بسیار خودش را نشان می‌دهد آن است که تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه، مشتری می‌تواند سنگ مورد نظرش را ببیند، آن را با سایر سنگ ها مقایسه کند و جهت خرید اقدام نماید.
مسئله مهم دیگر آن است که هنگام خرید اینترنتی سنگ، بدون صرف زمان و هزینه های رفت و آمد، جای پارک ماشین و … خرید به راحتی انجام خواهد شد.
این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید مشتریانمان شده است که می‌توانیم از آن به عنوان  مزیت بسیار مهم در فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان یاد کنیم.

3 - دسترسی بیشتر به محصولات و خدمات ما

از آن جایی که هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروشگاه اینترنتی وجود ندارد، مشتریان در هر نقطه‌ی مکانی و زمانی با دسترسی به آدرس اینترنتی فروشگاه صنایع سنگ میرزایی به آدرس mirzaeestone.com ، سنگ خود را انتخاب نموده و اقدام به خرید می‌کنند.

4 - امکان بررسی نظرات خریداران قبلی سنگ مورد نظر​

مسئله دیگری که هنگام فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان متوجه شده ایم آن است که افراد می‌توانند قبل از خرید، گزینه هایی که مدنظرشان هست را بصورت اینترنتی با هم مقایسه کنند.
ممکن است مشتریان ما سنگ خاصی را مد نظر داشته باشند که بخواهند برای خرید آن اقدام کنند اما از این نظر شبیه هستند که آیا دیگر خریداران آن سنگ، از آن راضی بوده اند یا خیر؟!
در اینجا تنها امید آنها به خانواده و دوستانشان می‌تواند باشد که آنها  آن سنگ را خریداری کرده باشند و توضیحاتی در مورد آن بدهند در غیر اینصورت کس دیگری نیست که افراد را راهنمایی کند به جزء فروشنده محصول که در آن صورت هم هیچ ماست فروشی نمی گوید که ماست من ترش است !

افراد به راحتی با خواندن نظارت کاربرانی که آن محصول را دریافت کرده اند می توانند از کیفیت محصول با خبر بشوند.
برخی از فروشگاه های اینترنتی، قابلیت امکان مقایسه بین محصولات مختلف و مشاهده نظرات کاربران درباره محصولات خریداری شده را ارائه می دهند تا مشتریان برای انجام خرید خود، تصمیمات بهتری بتوانند بگیرند.

5 - ضمانت بازگشت محصول

فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان

اغلب فروشگاه های اینترنتی ضمانت بازگشت چند روزه دارند که افراد به راحتی می توانند محصول را خریداری کنند و اگر از محصول ناراضی بودند ظرف همان مدت می توانند محصول خریداری شده  را برگشت دهند و مبلغ کامل پرداختی خود را دریافت کنند.

ما نیز در صنایع سنگ میرزایی روی محصولاتمان و سنگ های ساختمانی مطابق استاندارد هایی که در زمینه فروش اینترنتی سنگ وجود دارد، ضمانت هایی را به مشتریان خود می‌دهیم تا بتوانند با خیال راحت سنگ مورد نظر خود را خریداری کنند.

از اینکه تا این قسمت از مطالب همراه ما بودید و با ما فروش اینترنتی سنگ نما در اصفهان را مورد بررسی قرار دادید، از شما سپاس‌گزاریم. به شما توصیه می‎‌کنم حتماً قیمت انواع سنگ ساختمانی با عکس را در وب سایت صنایع سنگ میرزایی مورد بررسی قرار دهید.

همچنین شما می‌توانید در زمینه خرید سنگ های ساختمانی با شماره 09130000622 تماس بگیرید و از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

تولید محتوا :

گروه نرم افزاری رامان صفر و یک

پیشنهاد ویژه

تراورتن رامشه

تراورتن رامشه

620,000 تومان

5/5
انتخاب سنگ بر اساس نوع
انتخاب سنگ بر اساس رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من